Translate

fredag den 4. januar 2013

Hjemme igen...

Hjemme igen efter en uges ferie ved vestkysten i et dejligt sommerhus. Har nydt gåture ved havet og rigtig blive blæst igennem. Nu er jeg ved at være klar til at starte i nyt job på mandag, det bliver så spændende.








Har været lidt rundt i det nordjyske på jagt efter GreenGate og jeg fandt en lille fin butik i Løkken som havde  
20 % på det fine porcelæn, så jeg måtte have et par lattekrus, et viskestykke og lidt nedsat julepynt med hjem.


På vej hjem fra nord kørte vi en lille omvej og var forbi den skønne gårdbutik Møllegården i Lemvig, hold da lige op hvor var der meget GreenGate. Desværre havde hun ikke fået alt det nye frem i butikken, men de var i fuld gang med at pakke ud, så hvis nogen skulle få lyst at køre forbi, så skulle det være fremme i næste weekend. Her et par billeder fra butikken idag:


Der ventede et par pakker til mig da vi kom hjem, havde nemlig bestilt lidt hos Solkrogen og Himmelfryd. 
Hos Himmelfryd faldt jeg over et tæppe Frida Indigo til kun 299 kr. købte også seks forskellige brødkurvservietter som jeg vil bruge som alm. mundservietter. 
Hos Solkrogen var det billige Bambi dåser og makeup pung der var i min pakke.
Dejligt at komme hjem til sådan et par kasser og pakke alt det ud som jeg også købte hos Møllegården, håber bare jeg kan finde plads til det hele.

Rigtig god weekend til jer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar