Translate

tirsdag den 20. november 2012

Så er vi færdige med trægulvet....

Endelig er vi færdige med at lægge trægulv i stue og entre, nu mangler der kun lister og lidt indkøb. Vi skal i Ikea efter en reol og et spejl, venter også en pakke fra Himmelfryd med noget fint greengate og julepynt, glæder mig til at pakke ud....

Ellers har jeg været ved at sætte ting på plads....

Var lige lidt kreativ med masking tape og fint papir...


Lidt af mit røde Greengate....


Fint lyshus dog ikke fra Kâhler....


Den fineste lille bamse fra Netto og trommer fra Moster D..




Den sødeste julegris....



1 kommentar:

  1. Hvor har du bare mange fine ting.
    Dejligt jeg fandt dig, vil ligge mig som følger af din blog og sætte dig på min blogrulle.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet