Translate

mandag den 26. november 2012

Jeg er begyndt at jule...

Nu er jeg så småt begyndt at tænke på julen, advent nærmer sig med hastige skridt og jeg har endnu ikke beslutte hvilke farver der skal dominere mine dekorationer i år....

Var søndag en tur i Bjergby ved Randers, der var loppemarked, og sjældent har jeg set så mange sjove og finurlige ting samlet et sted.... jeg fik indkøbt et stort spejl, faktisk en gammel låge fra et skab... det skal selvfølgelig males hvidt og pynte i vores entrè.
Nogle gamle kageudstikkere, en gammel brevvægt og et lille fint vindue, som nu fungere som juleudstilling....



Mangler lige noget gran til at fuldende billedet, med det kommer på senere.

På vej hjem kørte vi forbi Rikki Tikki`s lagersalg i Hadsund, her købte vi lækkert sengetøj fra Susanne Schjerning, Trip Trap nisser og forskellige duge.... rigtig billigt.



Er helt syg med Happy Horses, så nu har vi det både på seng og bord....

Denne søde kalenderstage måtte også med hjem:
Kalenderstage, nisserikker

Sidst men ikke mindst, var vi lige et smut inde hos vores lokale landbutik, Bygum Mosegaard, fandt lige Frederik, maileg kaninen kaldte på mig og ville gerne med os hjem, så det skulle han selvfølgelig....nu hygger han sig her hos os....

Mit ynglingsvisdomsord for tiden: 

Vi gør allesammen det bedste vi kan, ud fra de forudsætninger vi har.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar