Translate

onsdag den 13. marts 2013

Nye farver fra GreenGate

Jeg har fået min pakke fra Himmelfryd idag, der var jo 25 % på alle varer til normalpris og sådan et tilbud kan jeg altså ikke stå for.
Så jeg måtte lige have noget af det nye i fin mint farve, trængte så meget til glade farver, er så træt af gråvejr, kulde og sne, savner forår.

Er så glad for mit nye vækkeur og den fine dåse, det passer godt til vores sengegavl.

 
 
Var en tur gennem gågaden i Viborg, og hos Continental så jeg den skønne vandkande og dåsen der passer til den lille runde fra Himmelfryd, så haps det kom da lige med mig hjem :)
 
 


3 kommentarer:

  1. Sikke et smukt hjerte - er det et Anne Black?

    - Kit

    SvarSlet
  2. Hej Kit

    Det er Maileg hjerte.

    Tak for kommentar :)

    SvarSlet
  3. Hej. Jeg faldt lige over din blog hos Havets Sus, og tænkte lige jeg ville kigge forbi på din blog.....og så har jeg lige meldt mig som fast læser, det er en fin blog du har der. Kh Birthe

    SvarSlet