Translate

søndag den 4. november 2012

I børneteater eller....

Manden og jeg skulle en tur til Herning for at komme i teater sammen med gudbarnet og hans forældre, men men, desværre var der ikke billetter nok til alle og vi måtte finde op noget andet.
Valget faldt på Vizz legeland i Herning centret, så det blev alligevel en sjov formiddag. Gamle tante Helle tumlede rundt med Maxi i boldene, så vi begge havde dejlige røde kinder:-)).
Frokosten blev indtaget på Cafè Fry, det var slet ikke så tosset, manden fik en burger, kun for banditter, jeg fik Fry`s special, lækre oksefrikadeller salat og kartoffelbåde, uhm.
Jeg fik da også shoppet hos Moster D, 2 greengate kopper og en ny porcelænknop til det næsten færdigmalede skab. Hos Sisters point røg der lige et par halstørklæder i min pose, så det blev en dejlig søndag i selskab med to dejlige mennesker og min lille guldklump af et gudbarn.


Det grønne green gate

Billede fra Moster D


Og så lige det røde green gate



Ingen kommentarer:

Send en kommentar