Translate

søndag den 9. september 2012

Ny blogger

Syntes det er spændende det her med blogger, har læst mange indlæg hos andre bloggere og har endeligt taget mig sammen til at prøve.
Ved ikke rigtig hvordan jeg kommer igang, men jeg lærer vel nyt efterhånden.

Jeg bruger meget af min fritid på håndarbejde, boligindretning, hus, have og mine hunde. Selvfølgelig bliver der også tid til hygge og samvær med min husbond.

Lige for tiden er jeg blevet bidt af en gal hæklenål, jeg har set at det er blevet in at hækle slumretæpper i oldemorfirkanter, så det er mit nye projekt, og med de fantastiske bomuldsgarner fra Søsterne, ja så måtte jeg bare igang. Der kommer billeder af arbejdet senere.


1 kommentar:

  1. Velkommen her til blogland(:
    Jeg har selv en dejlig hund og 2 dejlige katte(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give aways(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet